Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 22, 2013
Image Size
1.4 MB
Resolution
1840×2494
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,355
Favourites
179 (who?)
Comments
65

Camera Data

Make
Motorola
Model
DROID RAZR
Shutter Speed
1/64 second
Aperture
F/2.4
Focal Length
5 mm
ISO Speed
1131
Date Taken
Jan 23, 2013, 3:10:34 AM
Software
Picasa
×
Pirate Kid by PikachuPanda Pirate Kid by PikachuPanda
Totally awesome original idea XD Thanks to Gemma ~ImDeathTheKid and Maddie ~Ninjawriter7 for inspiring and encouraging (nagging) me to draw this badass-ness. y-yeah its not TOO symmetrical but hey I tried XD since when are pirates neat and organized?

Now I'm thinking Soul would look good as a pirate. Or Black Star. Or anyone really.. XD being dressed as a pirate just boots anyone's sexy levels to 100+ points. XD

Death the Kid Atsushi Ohkubo

Add a Comment:
 
:iconhawaii42612:
hawaii42612 Featured By Owner May 4, 2013  Hobbyist General Artist
Hope there's an earring on the other side too ;)
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner May 4, 2013  Hobbyist General Artist
XD maybe~
Reply
:iconhawaii42612:
hawaii42612 Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist General Artist
:3
Reply
:iconjane-the-unknowing:
Jane-the-Unknowing Featured By Owner Mar 29, 2013  Student Writer
so cool~!
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Mar 29, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks
Reply
:iconlynnae-madison:
Lynnae-Madison Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist General Artist
I like this it's really good
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you
Reply
:iconlynnae-madison:
Lynnae-Madison Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist General Artist
your welcome
Reply
:iconbattler360:
Battler360 Featured By Owner Feb 28, 2013  Student Digital Artist
Eustess Kid would be proud
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Feb 28, 2013  Hobbyist General Artist
XD lol maybe
Reply
:iconlilredbleed:
lilredbleed Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist General Artist
Awesome :D
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist General Artist
thanks!
Reply
:iconskye-warrior:
Skye-warrior Featured By Owner Jan 25, 2013  Student Writer
Oh he looks so cool wearing that!!
Reply
:iconmew-ino:
Mew-Ino Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
He looks cute as a pirate.
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
He does :)
Reply
:iconmandadapanda98:
MandaDaPanda98 Featured By Owner Jan 23, 2013
OMFG;LMARJOWJP023JLKDS!! I LOVE THIS.

DEATH THE KID = TOTAL HOTNESS
DEATH THE PIRATE KID = SYMMETRICALLY AWESOMELY EPICOSITILY TOO GREAT FOR WORDS HOTNESS.


great job. im gonna go drown the world in my nosebleed now.
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
XD oh my thank you for the ecstatic compliment
Reply
:iconmandadapanda98:
MandaDaPanda98 Featured By Owner Jan 23, 2013
NO.

THANK YOU FOR THIS DRAWING. :icon34nipahplz:
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
XD well you're welcome
Reply
:iconswiftninja91:
SwiftNinja91 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Awesome! I know one of my friends (who is a Death the Kid fan) would absolutely love this! :D
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
:D thanks! feel free to show it to them!
Reply
:iconkizz-mizz120120:
Kizz-Mizz120120 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
It looks awesome nice job
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
thank you :)
Reply
:iconkizz-mizz120120:
Kizz-Mizz120120 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
Np it's awesome you need a hug for this :iconsupertighthugplz:
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
hehe thank you :hug:
Reply
:iconkizz-mizz120120:
Kizz-Mizz120120 Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
Np
Reply
:iconmongooselady23:
MongooseLady23 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Filmographer
I love this! It makes perfect sense cause Kid was on a ghost ship once!
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
XD yeah thats true.
Reply
:iconmatsuriaonayorito:
MatsuriAonaYorito Featured By Owner Jan 22, 2013  Student Traditional Artist
neeeeds more symmetry >->
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
:iconkiddpoutplz: its garbage!!
Reply
:iconmatsuriaonayorito:
MatsuriAonaYorito Featured By Owner Jan 23, 2013  Student Traditional Artist
lol
Reply
:iconrosedragon13:
RoseDragon13 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Writer
*puts Soul Eater on my list of anime I must watch/manga to read*
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
Oh you'll love it! I love the manga! Anime is awesome too but it doesnt last very long.
Reply
:iconrosedragon13:
RoseDragon13 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Writer
Alright. Thanks Panda.
Reply
:iconmikoyoruchan:
mikoyoruchan Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
Now this is what Captain Jack Sparrow should have looked like :D
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
XD hahaha perhaps
Reply
:iconxxcroquis1995xx:
Xxcroquis1995xX Featured By Owner Jan 22, 2013
omg! yes yes yes! :iconexplodelaplz::iconepicclapplz:
I love this! :D
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
XD hehe thank you!
Reply
:iconxxcroquis1995xx:
Xxcroquis1995xX Featured By Owner Jan 22, 2013
Welcome :D
Reply
:iconsharinganace:
SharinganAce Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
Nice! Only real issue I see with it is, his irises seem a bit too big. Like it looks kinda like he's got the rinnegan or something XD
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
XD oh.. yeah i always got issues with eyes. Thanks for noticing.
hhahahah Kid with a rinnegan would be so awesome
Reply
:iconsharinganace:
SharinganAce Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha well they are one of the hardest things to draw XD

That'd be... kinda terrifying, actually XD
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
XD thanks for understanding.

.. omg now that I think about it.. you're right XD he would be so powerful
Reply
:iconsharinganace:
SharinganAce Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD yeah he's already pretty powerful compared to the others in the series. I don't think he needs anything like that lol
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
XD yeah he's already a Shinigami. the rinnegan would be, over kill XD
Reply
:iconninjawriter7:
Ninjawriter7 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Writer
Oh. My. Gaaaaahhhh :iconnosebleedplz:
...it's gorgeous XD
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
XD isnt it though? hmm I really wanna color it. would you buy it? XD

NOW I NEED TODD TO SIGN THIS!!! XD
Reply
:iconluizalima:
luizalima Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
Gosh. I totally want to be ransacked by him! :iconkiddnyaplz:
Reply
:iconpikachupanda:
PikachuPanda Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
XD hahahaha nice
Reply
:iconreddeathhots:
RedDeathHots Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
Kid would fail as a pirate XD He isn't very intimidating, and when it came down to it, the life of piracy is much too dirty and asymmetrical for him to handle. Still, I cannot deny that he looks very attractive this way :3
Reply
Add a Comment: